מה עושים עם כרית לשיווי משקל?

כרית לשיווי משקל הידועה גם בשם המפתה: "פיתה" היא אביזר אימון פשוט ונפלא לשימוש ביתי שניתן לגוון איתו תרגילי כושר רבים. האביזר מייצר אתגר בשמירה על שיווי המשקל, ובכך מגביר את השימוש בשרירי הליבה בכל הגוף, בייחוד בשרירי הבטן. חיזוק שרירי הליבה מסייע במניעת פציעות, יציבה נכונה וכן לביצוע מירבי של פעילויות גופניות שונות כגון הליכה וריצה.

כרית שיווי משקל - קוטר 33 ס"מ

האביזר מתאים בשיקום פציעות בקרסול ובברכיים, בעזרת תרגול פשוט ויעיל, בעמידה על הפיתה. כמו שמודגם כאן -

ניתן להוסיף את הפיתה בתרגילי פילאטיס ואימונים רבים, כמו בעמידה פשוטה עם רגל אחת או שתי רגליים העומדות במרכז הפיתה, סקוואטים למיניהם, Bridging, פלאנק כשהפיתה מתחת לאצבעות כפות הרגליים או מתחת לכפות הידיים, ישיבה על הפיתה וקירוב והרחקה של הברכיים לבית החזה ועוד.

הפיתה מגיעה לרוב בקוטר של 33 ס"מ, קלה לנשיאה ונוחה לשימוש ביתי נעים ובריא לגוף.

העיקר שתאתגרו את הגוף והכי חשוב תהנו...

את הכרית ניתן להשיג באתר של דוגלה ספורט - כאן

לעוד טיפים וייעוץ אתם מוזמנים לעקוב אחר הדף שלי בפייסבוק

שקד דוידוביץ, @פילאטיס קשוב - גם בזום

מדריכת פילאטיס מזרן ותנועה

רקדה בעברה למשך שנים רבות.

הקימה את 'פילאטיס קשוב'-

בו היא מלמדת שיעורי פילאטיס קלאסיים המשלבים פילאטיס תנועתי ואנרגטי.

מאמרים אחרונים
תגיות
אנחנו גם בפייסבוק
  • Facebook Basic Square

המפעל 5, תל אביב | 03-5180830

duglasport21@gmail.com

שעות פעילות:

ראשון עד חמישי 9:00-17:00

שישי                9:00-13:30

מה הספורט שלכם?

מחפשים פרטים נוספים?

רוצים להיות מעודכנים במבצעים החמים  שלנו?

רוצים להיות חברים שלנו?